M. Fijałkowski: Wodociąg do Kosiarskiego za 800 tys zł!!! Zapłacą mieszkańcy [Dokument]

Rwierzb (3)

Od kilku dni wszystkie urzędowe (oficjalne i nieoficjalne) portale próbują tłumaczyć mieszkańcom, że woda w Łęcznej wcale nie jest droga, a podwyżki to w sumie żadne podwyżki, tylko “urealnienie” kosztów, które zagwarantują “pokrycie minimalnego poziomu kosztów bieżącego utrzymania ciągłości świadczenia usług przez PGKiM oraz przeprowadzenie niezbędnych inwestycji“. Jednakże wśród tych “niezbędnych” inwestycji, które wymieniają urzędowi wazeliniarze nie ma jednej, ale za to jak istotnej, która została wykonana w 2016 r. Chodzi o wodociąg do Kosiars… tfu do Ciechanek oczywiście. Dlaczego o tym nie wspominają?

Otóż cena tego wodociągu pierwotnie planowana na 350 000 zł, z nieznanych jeszcze przyczyn ostatecznie wyniosła aż 801 247, 51 zł. Wzrok was nie myli. To osiemset tysięcy złotych. Chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć na jakie ważne inwestycje w gminie Łęczna można byłoby te środki przeznaczyć. No ale kadencja się kończy, a wodociąg trzeba było zrobić, by konie miały w lecie co pić i nie były narażone na łaskę sieci wodociągowej z Puchaczowa. Oczywiście zapłacimy za to wszyscy i stąd kolejna podwyżka opłat za wodę i ścieki. Gdyby ktoś nie wierzył poniżej dowód fotograficzny – sprawozdanie finansowe PGKiM Łęczna za 2016 r.

Kwota, którą widzicie została również potwierdzona przeze mnie w rozmowie telefonicznej z głównym księgowym spółki. Nie jest to błąd. Tyle za to zapłaciliśmy wszyscy w cenie wody i ścieków. Oczywiście zadałem już oficjalne pytanie skąd wynika aż tak duża rozbieżność pomiędzy planowaną inwestycją (350 tys. zł) a kwotą końcową już po wykonaniu inwestycji (ponad 800 tys. zł). Zapytam także ile metrów sześciennych wody sprzedano gminie Puchaczów poprzez ten wodociąg i ile na tym zarobił PGKiM. Jak pamiętacie to było jednym z głównych…

Cały wpis przeczytasz na
<< Blogu radnego Mariusza Fijałkowskiego >>

Udostępnij, podziel się! ;)
    Poniżej możesz napisać komentarz do tego artykułu. Wysłanie komentarza jest równoważne z akceptacją [Regulaminu komentarzy]

    Czytelnicy napisali 9 komentarzy do artykułu "M. Fijałkowski: Wodociąg do Kosiarskiego za 800 tys zł!!! Zapłacą mieszkańcy [Dokument]"

    1. mlody pisze:

      Mieszkam gminie Puchaczów, też mam problem z ciśnieniem wody w okresie letnim. W Gospodarce Komunalnej wytłumaczono mi że system nie jest dostosowany do podlewania roślin ( a wszyscy to oczywiście robią) Generalnie nie ma tragedii, ale sednem wpisu jest to ze nie ma żadnego zakazu kopania studni głębinowej na własnej działce Koszt pewnie 5000- 10000pln…..

    2. Pandzioch pisze:

      Wolę mieszkać pod mostem w Lublinie,
      ewentualnie na śmietniku, przy kinie,
      niźli w mieście źle zarządzanym,
      z urzędem tu miejskim poje*anym,
      z patologiami, urzędasami i biurokratami,
      a przede wszystkim z tymi idiotami,
      co za pieniądze publiczne burdel urządzają,
      i z burmistrzem mieszkańców wszystkich dymają.

    3. Ferdynand K. pisze:

      Musiał powstać ten rurociąg do Ciechanek, bo gmina Puchaczów nie zabezpieczała odpowiednio mieszkańców Łęcznej zamieszkujących te pogranicze jakie jest ul. Polna granicząca z gminą Puchaczów.
      Ale to jest wersja pana gospodarza i jego podopiecznych.
      Moja jest taka koń stojący cały dzień, bez zajęcia, nudzi się, bo jak sama nazwa mówi koń jest do roboty a jego pan pomylił się widocznie z powołaniem i obecnie zarządza Łęczną ostatnio nawet mocno nieudolnie.
      A inwentarz bez roboty się denerwuje i jeszcze nie dostając wody, bo jak twierdzili sami w artykułach własnych woda wieczorami z rurociągu puchaczowskiego tam nie dochodziła.
      U ludzi w takich wypadkach występuje jakaś pobudliwość nerwowa, może ADHD u zwierząt pewnie też coś jest, bo potrafią kogoś w nerwach skopać.
      Więc jakie było wyjście? powstała rura dla konia ale, ze za 800 tysiaków o których dziś się dopiero dowiadujemy.
      Jak widzimy pieniądze miejskie wydawane, bez prawidłowych wyliczeń, to tylko pic na wodę inaczej mówiąc to było pierwotne wyliczenie urzędnika, może wszystkiego chłopina nie uwzględnił?
      Może nie wyliczono robocizny prezesów ;) , lub nie uwzględnili podatku WAT.
      Czy pan jako gospodarz budujący coś prywatnie o tyle by się pan pomylił?
      Wątpię panie burmistrzu.

    4. masarz pisze:

      mmm a to nie został uzbrojony teren nowej inwestycji tam po tym dużym sadzie ?, kto tam inwestuje ?

      • ABC pisze:

        Powstaje tam chyba sklep Mrówka, ale najpierw powstał wodociąg a potem została sprzedana działka. Teraz jak rura już jest to pewnie ktoś stopniowo będzie z niej korzystał. Ale gdzie 350 a gdzie 800 tys? Kalkulator się komuś popsuł?

    5. aqq pisze:

      Złodziejskie @@@ wspólnej sakwy faszystowska ich mać!!!

    6. Trzymajcie_mnie pisze:

      Drobne niedoszacowanie… pół bańki kurwa!

    Skomentuj mlody

    WordPress | Download Free WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Premium Free WordPress Themes and Free Premium WordPress Themes