Łęczna: Firma urzędnika ratusza zarobiła prawie 400 000 PLN… na zleceniach w ratuszu

W łęczyńskim ratuszu, można dorobić! Dziś ciąg dalszy „bajki”, w której firmy urzędników łęczyńskiego ratusza startują w 20 konkursach i wygrywają 19 z nich (LINK). Warto dodać, że te konkursy prowadziła koleżanka urzędników z tego samego referatu. Już wtedy Leszek Włodarski, przekazując zestawienie protokołów obejmujących konkursy na nadzory inwestorskie w latach 2014 – 2020, zaznaczył, że były też takie zamówienia, dla których protokoły NIE POWSTAŁY.

To oznaczało jedno. Takich zleceń mogło być więcej. Poprosiłem więc ratusz (17.03.2021) o przekazanie zestawienia przelewów na konta firm, które pojawiały się w zestawieniach. Praca, którą można wykonać w 10-15 minut, zajęła w łęczyńskim urzędzie 2 miesiące i „już” 14.05.2021, łaskawcy z pl. Kościuszki przesłali informację. Co z niej wynika?

Okazuje się, że w wypadku firmy CONTI-TECH (firma należy do p. Andrzeja Szymaka z referatu inwestycji UM w Łęcznej) pierwotnie wyliczona kwota (w oparciu o protokoły z konkursów) -213 221 PLN była jedynie większą połową łącznej kwoty przelanej w tym czasie na konto wspomnianej firmy.

Z protokołów dowiedzieliśmy się, że firma Conti-Tech wygrała 12 (dwanaście) postępowań, a tymczasem przelewów z konta urzędu miejskiego na konto w/w firmy było 46 (czterdzieści sześć). Łączna kwota tych przelewów to 395 049,86 PLN. Poniżej pełne zestawienie (kwot oraz dat). Wybaczcie brak chronologii ale w ten sposób dane przekazał ratusz.

Co ważne, ta kwota może jeszcze wzrosnąć, bo jak wiemy 9 marca 2021 firma Conti-Tech wygrała kolejny konkurs w łęczyńskim urzędzie (LINK). Kwota wynikająca z najnowszej umowy to 13 600 PLN.

Ktoś jeszcze uważa, że w łęczyńskim ratuszu nie można dorobić? Zastanawiam się nawet czy w tym wypadku lepiej zarabia się na etacie czy może na działalności? 🙂

PS. Po poprzednim wpisie (LINK) wiele osób zwróciło mi uwagę, że przez ponad 6 lat w konkursach w urzędzie miejskim kontroferty w stosunku do ofert firm urzędników, składały te same zestawy firm. Przez ponad 6 lat notorycznie przegrywały konkursy. Mimo to nie poddawały się! Jak się finalnie okazało, zarobiły jeszcze więcej niż firmy urzędników… na innych przetargach/konkursach. Lecz o tym kolejnym razem.

Ta informacja jako niewygodna, zostanie z pewnością przemilczana przez łęczyńskie pseudo-media, aby trafiła do jak największej grupy mieszkańców, kliknij na niebieski przycisk LUBIĘ TO! widoczny pod tym zdaniem.

Udostępnij ten wpis!
Poniżej możesz napisać komentarz do tego artykułu. Wysłanie komentarza jest równoważne z akceptacją [Regulaminu komentarzy]

11 komentarzy do artykułu "Łęczna: Firma urzędnika ratusza zarobiła prawie 400 000 PLN… na zleceniach w ratuszu"

  1. Aldona pisze:

    Pan Kamil i Pani Chwalczuk z gazety Wspólnota szukają sensacji zamieszczając artykuły o Panu Staroście, o urzędzie w którym zarządza a nawet jego rodzinie. To już się staje wk… .
    Nie potrafią napisać nic konkretnego i być obiektywnym jako redakcja. Wiocha Puchaczów jest też oczkiem tej gazety, a raczej Rada Gminy, która postanowiła wójtowi powiedzieć dość w obiecankach i nieróbstwie.
    Ciągłe ataki i co kolejne wydanie to krytyka, tylko nie tych właściwych.
    A może szyld gazety warto zmienić, ze Wspólnota na Dziwota Łęczyńska.

    • ABC pisze:

      Od dawna wiadomo, że ta gazeta atakuje tylko PiS, a nie widzi co robi PSL i Włodarski. Tam już nikt tego nie ukrywa nawet. Starosta jest co tydzień na 1 stronie.

  2. axa pisze:

    Mnie interesuje gdzie są lokalne media w tej sprawie ? 🙂 Panie Kamilu śmiało
    i po drugie jak ten tygrys biznesu radzi sobie na wolnym rynku, może ktoś z czytelników korzystał z usług tej firmy? 🙂

    • Bartol pisze:

      Pan Kamil nie może pisać źle o ratuszu, pracuje tam w końcu jego rodzona matka 🙂 Takie to „media” mamy.

  3. Lonestarr pisze:

    Procedura genialna.
    Zakładam firmę pod profil potrzebny w UM – papier, drukarki, komputery, HWCJ*. Dostaję cynk na zapotrzebowanie albo sam takowe generuję. Sam wystawiam się do przetargu na własne zapotrzebowanie i…. RESET, od początku. No co, nie wolno mi?

  4. roman pisze:

    ponad 66 tysięcy za 2020 piękne pieniądze dla jednej osoby, cóż to za inwestycje poszły z takimi kosztami dla pracownika – prowadzącego jednoosobową działalność
    Czy składam fakturę i mi płacą ? czy oglądają ją z każdej strony i jakieś zlecenie musi być ? Dokumentacja prac , odbiory gdzieś się to znajduje.

  5. guzik pisze:

    Już powiadomiłem NIK, może wreszcie ktoś z tym zrobi porządek

  6. ABC pisze:

    I tak to się kręci…

  7. żabson pisze:

    Nawet mnie to nie dziwi. Powiedzcie tylko kto na niego głosował?

  8. Maria pisze:

    by żyło się lepiej swoim

Skomentuj

WordPress | Download Free WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Premium Free WordPress Themes and Free Premium WordPress Themes