Łęczyński PGKiM wydał ponad 38 000 PLN na reklamę na stadionie! [Zdjęcia]

Orły biznesu poszły w reklamę… Tak też mógłby brzmieć tytuł ale w mojej opinii nie ma tu ani orłów ani reklamy.
Większość z Was z pewnością nie bywa na meczach Górnika rozgrywanych w Lublinie. Ale od czego są fotoreporterzy.
Dzięki ich pracy możemy się dowiedzieć, że komunalna usilnie promuje swoją działalność? właśnie podczas spotkań piłkarskich.

Zadałem władzom komunalnej pytanie na jakiej podstawie reklama jest wyświetlana i z jakimi kosztami się to wiązało przez ostatnie półtora roku.
Odpowiedź mnie nie zaskoczyła, raczej zażenowała. Otóż od stycznia 2015 do sierpnia 2016 łęczyńska komunalna wydała na stadionową reklamę aż 38 250 PLN !!!

Specjalnie dla Was wyszperałem kilka fotek na których znajduje się opisywana „reklama”:

Jak sami widzicie, potencjalny „target” na banerach reklamowych zobaczy… no właśnie co? Logotyp komunalnej!

A teraz mała wyliczanka:

Metr sześcienny drogiej łęczyńskiej „zdrojowej” wody i ścieków kosztuje: 10,61 PLN brutto
Zatem 38 250 PLN wystarczyłoby aby opłacić ponad 3605 metrów sześciennych!
Zakładając z kolei, że 4-osobowa rodzina/gospodarstwo domowe zużywa miesięcznie ok. 10 metrów sześciennych wody dochodzimy do wniosku, że wspomniana wyżej kwota pozwoliłaby 360 rodzinom na korzystanie przez miesiąc z wody i ścieków bez opłat!
360 rodzin 4-osobowych daje nam 1440 osób! uprawnionych do takiego bonusu.
Da się?

Wodociąg do Ciechanek też się da! A co?!

A mieszkańcom zrobimy podwyżki cen!

Tak sobie myślę, że nowy burmistrz po wyborach powinien postawić nowemu prezesowi komunalnej jedno zadanie. W ciągu roku ma obniżyć koszty mieszkańców o 20-30%. Jeśli nie podoła, wyrzucić na zbity pysk, jeśli osiągnie cel powinien otrzymać nagrodę w takiej samej kwocie, jaką otrzymywali zarządzający do tej pory… sam nie wiem za co.

Co Wy sądzicie o takiej reklamie? Czy i jakie korzyści przyniesie?

Udostępnij ten wpis!

11 przemyślenia na temat „Łęczyński PGKiM wydał ponad 38 000 PLN na reklamę na stadionie! [Zdjęcia]

  1. Czy to jest umowa między Orłem Biznesu a MOSiR Bystrzyca Lublin czy Orłem Biznesu a „przypadkową” agencją reklamową? Bartolu to ważne!
    Temat bardzo ciekawy, jaki efekt marketingowy chciał osiągnąć zleceniodawca?

    1. Jeszcze inaczej, umowa jest między spółką Górnik Łęczna S.A., a komunalną. Co ciekawe mowa jest w niej jedynie o łęczyńskim obiekcie. Oczywiście dysponuję skanem 🙂

  2. Dziś przyszło mi rozliczenie za wodę dopłata do różnicy między głownym licznikiem a moim (elektroniczny nowoczesny) 3,5 m3 kosztami przecieków obciążają ludzi. A sami maja to w głębokim poważaniu powinna wrócić kara śmierci dla prezesów i urzędników za niegospodarność!!!

  3. Proszę się dowiedzieć kto reprezentuje, napije się oraz zje na stadionie Lubelaków za nasze pieniążki. Czyż to nie Pan osławiony były radny Kubiak – król loży VIP (za prawie 40 koła)? Resztę dopowiedzcie sobie sami…

  4. Liczą na to że ktoś z lublina zobaczywszy reklamę pgkimu przeprowadzi się do Łęcznej i skorzysta z ich „taniej” oferty usługowej. Nie widzę innych motywów.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.